27-07-2013.Kierunek - Nowo otwarty wiadukt drogowy w Korzeniewie.

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 27.07.2013 | Komentarze 2

Szybka rundka ku wiaduktowi drogowemu w Korzeniowie.
Start 12.15 DK.91->Czarlin->Gręblin->Rudno->Lignowy Szlacheckie->Gniew->Nicponia->Tymawa->Betlejem->Jaźwiska->Trzech Króli->Wiadukt drogowy na rz.Wiśle w Korzeniewie.
Bym zapomniał, na wiadukcie drogowym w Korzeniewie spotkałem grupę Tczewskich rowerzystów.
Jeszcze raz spotkanie z w/w grupą przy sklepie spożywczym przed wsią Betlejem(tutaj podziękowanie dla Wieśka za użyczoną wodę).
Grupa ta pojechała dalej, a ja chwile później pojechałem w swoją stronę.
Powrót tą samą drogą, aż do Gniewa, kilka fotek przy zamku krzyżackim. Krótki odpoczynek. Dalej ku wsi Ciepłe, tutaj miłe zaskoczenie, aż do Walichnowych Wielkich położono nową nawierzchnię asfaltową, lepiej się jechało.
Wielki Garc, tutaj mały odpoczynek i uzupełnienie zapasów wody, następnie DK.91 Rudno->Gręblin->Subkowy->Czarlin->Tczew.
Wszędzie można było zauważyć żniwa na polach pełną parą.
Pogoda dopisywała, było upalnie.
Powrót do domu o godz 18.17.
To by było na tyle.

Fotki z eskapady:

27-07-2013. Wycieczka rowerowa do nowo otwartego wiaduktu drogowego na rzece Wiśle w Korzeniewie © daroexp

27-07-2013. Wycieczka rowerowa do Korzeniewa. Przy drodze krajowej nr 91 w Gniewie © daroexp

27-07-2013.Wycieczka rowerowa. Krótki odpoczynek w cieniu przy zamku krzyżackim w Gniewie © daroexp

27-07-2013. Wycieczka rowerowa. Przed remontowanym zamkiem krzyżackim w Gniewie © daroexp

27-07-2013. Wycieczka rowerowa. Rowerzysta Daro na tle hotelu Marysienka, koło zamku krzyżackiego w Gniewie © daroexp