28-07-2013. Nad jezioro Damaszka.

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 1

Dziś rekreacyjnie w grupie czteroosobowej w składzie Andrzej, Jarek, Mateusz i Ja. Najpierw ścieżką rowerową do Rokitek, następnie drogami szutrowymi do Jeziora Rokitki, przez Las w Rokitkach ku wiaduktowi drogowemu autostrady A1. Dalej droga przebiegała przez Młynki, aż do Wędkowy. W Boroszewie Mateusz łapie "kapcia" w tylnym kole roweru. Naprawa roweru była skomplikowana, tzn rozerwaniu ulega dętka i opona(dosłownie), Jarek znalazł zapasową dętkę 26", pozostała kwestia naprawy rozerwanej opony, trzeba było skleić pod spodem oponę, a dodatkowo wzmocnić pęknięte miejsce opony kilkoma zwojami mocnej taśmy materiałowej. Naprawioną oponę z dętką Jarek przerzuca na przednie koło, a sprawną oponą z dętką na tylne koło. Jedziemy dalej ku jeziorze Damaszka, Mateusz łapie powtórnie kapcia(ty razem w przednim kole), szybko naprawiono uszkodzoną dętkę, jedziemy dalej. Dojeżdżamy wreszcie na małą plaże nad jeziorem Damaszka, plażowiczów i odpoczywających nad wodą było dużo, znajdujemy miejsce i postanawiamy troszkę odpocząć. Po jakimś czasie w miłych nastrojach opuszczamy zakątek plażowy i udajemy się dalej w drogę powrotną ku wsi Małżewo i Goszyn, przejeżdżamy pod wiaduktem autostrady A1, znów mamy okazję przejechać drogami szutrowymi Lasu w Rokitkach, nad Jeziorem Wielkim Rokitki też pojawiło się troszkę plażowiczów. Było bardzo parno i upalnie. W Rokitkach przy sklepie spożywczym robimy małą przerwę, czas na chłodne napoje i lody. Dojeżdżamy wreszcie do centrum Tczewa, na ul.Wojska Polskiego żegnam się z towarzyszami Niedzielnej wycieczki.

Trasa start: Tczew->Rokitki Tczewskie->Owczarki->Koziary->Młynki->Wędkowy->Boroszewo->Damaszka->Małżewo->Goszyn->Koziary->Owczarki->Rokitki Tczewskie->Tczew->Trasa Stop.

Dziękuję Jarkowi, Andrzejowi i Mateuszowi za wspólne rowerowanie :))

Koniec relacji.

Foto-składanka z wycieczki rowerowej:
Rowerzysci- Daro, Jarek, Andrzej i Mateusz.

28-07-2013. Niedzielna grupowa rowerówka do jeziora Damaszka. Foto-składanka z przebiegu wycieczki © daroexp