12-10-2013. Po szutrach leśnych Kociewia.

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 6

Jak w tytule, dziś postanowiłem trochę pojeździć na rowerku po okolicznych lasach. Choć z rana pogoda nie wróżyła nic dobrego(mgły i zachmurzenia) to jednak około godziny 12-tej zrobiło się całkiem przyjemnie. Startowałem z ulicy Wojska Polskiego, przez ul.Jagiellońską, ul.Rokicką do pętli autobusowej, tutaj szybki zjazd i dalej drogą na Wielkie Jezioro Rokickie. Po drodze spotykam kilku rowerzystów, odpowiadając im przywitaniem.

12-10-2013. Sobotnia rowerówka po kociewskich drogach i lasach. Piekny krajobraz drzew w porze jesiennej. Na drodze do Wielkiego Jeziora w Rokitkach © daroexp

Tu na tle krajobrazu jeziora Wielkiego w Rokitkach, przy drodze do lasu.
12-10-2013. Sobotnia rowerówka. Ja na tle krajobrazu jesiennego jeziora Wielkiego w Rokitkach © daroexp

Po zrobieniu kilku fotek jadę dalej i wjeżdżam do lasu w Rokitkach Małych. Las o tej porze roku jest bardzo piękny, drzewa mienią się różnymi kolorami, od żółci do czerwieni. Tutaj obowiązkowo kilka fotek.
12-10-2013. Sobotnia rowerówka. Na drodze leśnej do osady kociewskiej - Owczarki © daroexp

Przy składowisku drewna.
12-10-2013. Sobotnia rowerówka. Ja i mój rowerek odpoczywamy przy składowisku drewna, droga leśna z osady Owczarki do Lubiszewa © daroexp

Kieruję się ku małej osadzie kociewskiej śródleśnej - Owczarki. Mijam też po drodze Koziary i Zwierzynek.
Piękno krajobrazu lasów w porze jesiennej.

12-10-2013. Sobotnia rowerówka. Na łonie natury koło wsi Zwierzynek. Piekno jesieni © daroexp

Tutaj uwagę moją zwróciły wysokie filary wiaduktu drogowego autostrady A1, postanawiam przy ich podstawach zrobić fotkę.
12-10-2013. Sobotnia rowerówka. Przy filarach mostowych wiaduktu autostrady A1 w Zwierzynkach © daroexp

Czas nieubłaganie upływa, więc decyzja o powrocie do domu tą samą trasą przez Koziary, Owczarki i Rokitki. Ostatnie spojrzenie na jeziora w Rokitkach i jadę dalej. Po niedługim czasie jestem już w domciu.
No i to by było na tyle.

daro
| 21:02 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Monika 12.X masz urodziny? Dobrze wiedzieć :)
| 20:57 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Miałem uchwyt zaciskowy na kierownice, do aparatu z regulacją kąta przechylenia na przegubie, tutaj niektóre zdjęcia robione były z aparatu zamontowanego do pnia drzewa, zdjęcia wtedy wychodziły troszkę ciekawsze :)
Monica
| 20:49 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Masz statyw do robienia zdjęć?
| 20:48 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj Piękne jesienne zdjęcia. Ja tego dnia miałam tzw. urodzinową rowerową włóczęgę po jesiennych lasach ;-)
daro
| 21:24 sobota, 12 października 2013 | linkuj Dzięki Marek, szkoda że nie mogłeś, byłoby raźniej :)
sikorski33
| 16:30 sobota, 12 października 2013 | linkuj Fajny wypadzik:),fotki też:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erdzi